Heisann!

I dag har jeg vært på stranden og sola meg med mor og far, som vanlig. Gikk tidligere opp i dag enn ellers, begynte av en eller annen merkelig grunn å snufse kjempemye! Så jeg ville opp og dusje, få i meg litt varme.. Har også gjort mer oppgaver i forbindelse med skole også; kjempeeeffektiv på ferie gitt!

I dag var vi også ute og spiste, på El Ciervo, en restaurant på kjøpesenteret i Puerto Rico. Kjempegod mat der til "billig" (fornuftig) pris, men giga porsjoner! Fortsatt verdt turen dit da, og så ble det litt mer shopping. Fikk denne kjolen av besteforeldrene mine;

Syns den er aldeles nydelig, og gleder meg til å bruke den og ikke bare prøve den på meg, hih. Kostet 20 euro, som er rundt 160 kr eller noe sånt. Er fortsatt litt billigere enn kjoler hjemme, selv om det faktisk er omtrent like dyrt her som hjemme i Norge.

Og her er kveldens outfit:

Skjorte og bukse er fra Cubus.

Ble ikke noe outfitbilder fra i går likevel, hadde ikke tatt noen spesielt bra, og jeg gadd ikke å ta på meg de for å vise hva jeg hadde på meg igjen, haha.. hashtag ikke-blogger, lol.

Fine bikinibildet mitt, haha. Føler meg deformert, men fått høre nettopp at jeg er perfekt bygd for å få barn.. Hurra? Haha, neida.

Nå er det natta på meg, så snakkes vi senere!

XOXO,

Hei, alle sammen! Ble ikke noe blogging i går kveld, matinntaket på gårsdagens restaurant gjorde sitt for å holde meg unna.. Er forferdelig mye god mat her nede, og jeg som er så glad i indrefilet.. Må nyte det mens jeg kan!

I dag sto jeg og mor tidlig opp; far ble faktisk ganske overrasket over meg, ettersom jeg pleier å sove 1,5 timer lengre enn dem, minst, haha.. Vi skulle på markedet i Arguineguìn og se litt. Det er forresten marked der hver tirsdag, til de som vil vite det. Samme markedet holdes i Puerto De Mogan, bare at der holdes det på fredager.

(Hentet fra Google)

Dette er altså en del av stranda jeg bor ved. Tror jeg bor ca. 2-3 km unna, kjempefint å gå tur her!

Her er innkjøpet mitt i dag da :-) legger ut bilde av bikinien da jeg skal bruke den i morgen!

Klærne jeg brukte i dag. Og nei, jeg er ikke spesielt flink til å holde det ordentlig og ryddig i klesskapet mitt.. (a)

Dette er bildene jeg tok fra gåturen vår. Jeg tok ingenting fra Sjømannskirken, men vi spiste vafler og drakk kaffe der. Kjempekoselig!

Nå skal jeg jobbe videre med emneoppgaver.. Gøy med skole på ferie, haha. Men sånn er det når man plutselig bestemmer seg for å reise vekk midt oppi alt!

Kommer straks et innlegg med outfiten fra igår - i dag blir vi hjemme og koser oss i leiligheten. Ha en fortsatt fin dag videre, people!

XOXO,

Her er jeg igjen! Må bare brife med at jeg er i Syden, mens alle mine stakkars venner og kjæreste sitter hjemme i kalde Norge og fryser. Fryser og fryser, det er hvertfall mye varmere her enn hjemme, kan jeg tenke meg! Trøsten er at jeg har med fine ting til dere når jeg kommer hjem, hih. ♥

(Ja, jeg vet ser fucka ut på håret, men det er slik når man bader i saltvann.. hurra.)

Er det forresten noen der ute som kan svare meg på dette spørsmålet; er saltvann bra for håret i lengden?

Har sittet og spilt sims en times tid nå, så skal snart i dusjen til vi skal ut og spise i kveld. Kommer kanskje et innlegg da!

XOXO,

Heihei, hallå! Da har jeg bestemt meg for å komme tilbake igjen, etter et lengre opphold. Jeg er for tiden i Syden, nærmere bestemt på øya Gran Canaria, med mine besteforeldre. Det er altså 7, snart åtte år siden jeg var her sist, så det var godt å komme hit igjen! Har badet mye, og solt meg en hel del! Vi har hatt fint vær hele tiden hittl, og jeg nyter sola og varmen som bare det! Har selvfølgelig med meg skolebøker på turen, og oppgaven vi skulle levere i løpet av helga, er nå levert. Og ferdig med det!
Jeg skal gi dere en oppdatering på hva som har skjedd i livet mitt etterhvert, ettersom jeg ikke har blogget på flere måneder.. Akkurat nå har skrevet på postkort for mor, som hun skal sende til arbeidsplassen sin. Ha en fortsatt fin kveld videre, folkens!

Ps. Savner dere alle sammen, gutter og jenter! :') Men mest av alt, kjæresten min, Joakim. <3 gullet!

Slenger med et bilde fra instagram også, heh.